Hvor Du Skal Bo I Dingle, Irland Castlewood House

Hvis Du er på vei Til Dingle på Vestkysten Av Irland og er på utkikk etter førsteklasses innkvartering, ser Ikke lenger Enn Castlewood House. Navngitt Som Beste Budsjetthotell I Irland (2018) og 3.Beste Bargain Hotel I Verden (2018) ifølge Trip Advisor, Lever Castlewood virkelig opp til det er utmerkelser.Siden Åpningen i 2005, Har Castlewood bygget ganske rykte. Dette boutiquehotellet kan ikke være stor skala, men service og oppmerksomhet på detaljer sikkert er!

La oss starte med vår ankomst

vi ankom rundt 6 pm på vår femte dag I Irland for en to netters opphold I Dingle. Å være November, det var mørkt da vi ankom Castlewood. Vandre inn i foajeen, følte vi at vi gikk inn i et hus fra en annen tid. Kunst og kunst fyller rommet. Vi ble møtt Av Brian (han sammen med sin kone Helen, er eierne), som ønsket oss velkommen med et kart Over Dingle og forslag til en uformell middag som vi var ganske sulten på denne tiden. Sammen med servering forslag, vi spurte hvor du skal gå for tradisjonell Irsk musikk. Han foreslo vi sjekke Ut John Benny ‘ s pub som var omtrent en 10 minutters spasertur, pluss han sa at de har god mat også.

når sjekket inn Og Brian hjelpe oss med bagasjen vår til rommet vårt ovenpå, vi hadde en rask hvile i vår flotte rom.

Wow!!! Sjekk ut dette rommet!

Vi var definitivt imponert med rommet vårt fra Andre Brian åpnet opp døren for oss. To enkeltsenger som så så koselig vi nesten ikke ønsker å forlate. Rommet var innredet for å få deg til å føle at du var i fanget av luksus. Det var koselig og innbydende. Bare hva en trett reisende ønsker etter 4 timer på De smale svingete veiene I Irland. Badet hadde boblebad og separat dusj som er standard i Alle Castlewood rom. Som de fleste rom her, vår hadde en uhindret utsikt Over Dingle Bay fra et vakkert vindu. To komfortable stoler og et bord satt foran vinduet Og Renee var allerede drømmer om å ha henne morgenkaffe mens du tar i den visningen.

etter at vi har avgjort i vi bestemte oss for å ta brian opp på hans forslag om å gå til john benny. mer om det i et kommende innlegg. For nå, la oss bare si at dette var et fantastisk forslag!

Men det beste Med Castlewood House er…

FROKOSTEN!! Hvis vi trodde at våre overnattingssteder På Castlewood var fantastisk, var det neste morgen at det var 100% bevist. Vi våknet etter en avslappende og komfortabel natts søvn. Vi visste at frokost var inkludert i oppholdet, men vi hadde aldri forestilt hva som frokost inkludert. LA MEG bare si BESTE FROKOST NOENSINNE! Vi kom ned til bord fylt med en overflod av valg. Bakt elementer, frukt, yoghurt, frokostblandinger og mer. Også en meny med varm frokost elementer å velge mellom. Hadde vi dødd og gått til frokost himmelen? Sikkert så. Vi fant ut senere at frokost Er Hjernens spesialitet. Denne første morgenen valgte jeg en omelett, som var deilig. Den andre morgenen måtte jeg prøve den tradisjonelle Irske frokosten. Å, du MÅ ha dette!

Yogurts and juices on the breakfast table
Other breakfast items
Traditional Irish Breakfast at Castlewood House

andre ting som tilbys På Castlewood House.

Castlewood tilbyr Også Ettermiddagste med fingersmørbrød og smakfulle delikatesser laget Av Helen. De tilbyr også spesielle pakker som En Solnedgang Cruise På Dingle Bay, Blasket Island Gåturer, Og Eventyr Pause Pakker. Skal Du Til Irland På Bryllupsreise? Castlewood tilbyr Selv En Bryllupsreise pakke.

Dessverre var Vi Ikke rundt under ettermiddagste, så jeg kan ikke skrive om det. Jeg er sikker på at det er spektakulært som alt der.

deres hjemmeside er full av informasjon om Ting Å gjøre I Dingle, samt en blogg der du kan finne ut mer. Alle rompriser finner du her.Min en beklagelse var ikke i stand til å møte Helen under mitt opphold, men jeg må gi et rop Ut Til Geraldine som var så veldig nydelig og lånte meg en plugg i lader for telefonen min siden min omformer ikke ville fungere i sine uttak. Hun hjalp også med å ta vare på å få våre klesvask gjort under oppholdet.

mitt forslag til de som ønsker Å Gjøre Castlewood Huset deres base under et opphold I Dingle, er å ringe LANGT i forveien! Populariteten til hotellet betyr at det fylles opp raskt! Så snart vi hadde bestilt flyturen vei tilbake i April for denne november tur, jeg bestilte vårt opphold.

La Helen og Brian ta vare på deg på turen Til Dingle, og du vil ikke bli skuffet!