Bonticou Crag Fottur Og Nordøst Sti

Bonticou Crag Sti
Bonticou crag rock Scramble

bonticou crag trail

det røde merket indikerer rett fram. Rett fram er en riste av steiner med ingen klar bane mellom dem. Jeg løfter min høyre fot opp så høyt som mulig, skifter vekten på tærne og presser hånden mot den glatte steinen over meg. Jeg umiddelbart heve min venstre fot å kile meg i mellom steiner. Jeg skifter vekten min igjen og øker tyngdepunktet mitt høyere. Jeg nå min venstre hånd opp og ta på en smal sprekk for innflytelse. Jeg kan da flytte min høyre fot på en liten hylle, og jeg føler meg endelig stabil når jeg tommer meg høyere opp i fjellet, scramble til toppen Av Bonticou Crag.

Ingen tid til å lese Om Bonticou Crag fottur? Pin det og lagre det for senere:

Bonticou Crag Trail

vær oppmerksom på at noen av linkene nedenfor kan være tilknyttede lenker. Hvis du kjøper gjennom disse koblingene, tjener jeg en liten provisjon uten ekstra kostnad for deg. Les Min Ansvarsfraskrivelse for mer informasjon.En Av De mest populære turene I Mohonk, Bonticou Crag tilbyr fantastisk utsikt og en morsom rock scramble hvis du er oppe for det (eller en mindre utfordrende sti hvis du ikke er).

Innhold

Bonticou Crag Fottur Og Nordøst Sti (Mohonk Bevare) Viktige Detaljer

• Bonticou Crag Avstand: 3 miles/ 4,8 km (Bonticou Loop) eller 4,1 miles/ 6,6 km legge I Nordøst Sti
  • Bonticou Crag Høydeendring: 506 fot/ 154m
  • total tid: ca. 3 timer (begge stier)
  • Vanskelighetsgrad: Vanskelig (rock scramble); Moderat (sti). Denne turen kan gjøres av nybegynnere turgåere, selv om rock scramble er utfordrende. Før du hodet ut, sjekk Min Vandring Tips slik at du er fullt planlagt og forberedt.
  • Trailhead: Spring Farm Trailhead. Mohonk Preserve gir toaletter på parkeringsplassen, nær inngangen kiosk. Stien er i enden av parkeringsplassen. Du kan plukke opp en (gratis med opptak eller medlemskap) sti kart for hele bevare.Høydepunkter: Rock scramble; utsikt Over Mohonk og Hudson Valley fra toppen Av Bonticou Crag; utsikt Over Catskill Mountains fra Nordøst Trail
  • Avgift: $15 dagers besøkende. $ 60 arlig medlemskap er ogsa tilgjengelig. Se nedenfor for alle detaljer.
  • Åpen: Daglig fra 7 am til 7 pm for medlemmer og fra 9 a.m. til 7 pm for dagbruk besøkende. Trailhead parkeringsplasser er stengt og låst på 7 pm
  • Hunder i bånd er tillatt
  • Anbefalt fottøy: du vil definitivt trenger fjellsko eller sko med godt grep for rock scramble.

Gratis NEDLASTING
Abonner på månedlige oppdateringer med tips for planlegging, reise inspirasjon og tur ideer og få umiddelbar tilgang til gratis PDF av Denne
Guide Til Bonticou Crag Fottur Og Nordøst Trail

mohonk preserve

stien er en del av mohonk preserve, SOM DEKKER et 6400 hektar stort område rundt shawangunks, som ER kjent for klatring og fotturer. Det er flere parkeringsplasser/ trailheads i bevaret, samt Et Besøkssenter, som er verdt et raskt informativt besøk hvis dette er første gang. Hver av parkeringsplassene har en liten billettboks og sjansene er høye at det vil bli bemannet med noen som ber om å se passet ditt eller selge deg et dagspass.

hvis du bor i området, kan du kjøpe et grunnleggende årlig medlemskap, som lar deg vandre, løpe, country-country ski og truger, for $60 for den første voksne og $30 for en ekstra voksen. Eldre og studenter er $ 50 og barn er $ 30. Det andre alternativet er å kjøpe en dagspass ved porten til noen av parkeringsplassene for $15 / dag. Du kan se fra dette at hvis du gjør mer enn 5 turer i året I Bevare, du er bedre å få en årlig medlemskap. Du kan få et medlemskap online eller På Besøkssenteret, som er åpent fra 9 am til 5 pm hverdager og 8 am til 6 pm helger.

reservatet er fylt med sti og gamle vognveier. Løypene er godt merket med blazes eller festet markører. De er enkle å se, men det er flere kryssende stier, hver merket med sin egen farge. Hvis du ikke vet hvordan du leser sti markører og har et kart for å tydelig se hvor hver farget sti krysser en annen, kan du lett gå seg vill og ende opp på feil sti. Hvis du ikke vet hvordan du leser sti markører, anbefaler jeg sterkt å lese Min Guide Til Å Lese Sti Markører.

parkeringsplassene fylles opp i helgene om sommeren og høsten, så jeg anbefaler å komme dit senest kl. 11.00 (tidligere er enda bedre).

Bonticou Crag trail Map

jeg har merket fargene på stiene på Bonticou Crag hike map. Jeg har også markert kortere Bonticou Crag loop trail i blek gul og lengre Nordøst Stien lagt på i blek grønn.

Bonticou Crag Kart

Bonticou Crag Stien Beskrivelse

turen Til Bonticou Crag, Mohonk Bevare starter På Våren Gården trailhead.

Komme Til Bonticou Crag

fra parkeringsplassen, gå opp bakken. Etter noen meter/ meter kommer du til et skilt For Table Rocks Trail og Northwest Trail. Ta til venstre på blue Table Rocks trail.

start av stien Til Bonticou Crag

stien går langs en grusvei i kort avstand (mindre enn et minutt) før du kommer til skiltet for den røde Fjellstien. Ta Crag Trail til høyre.

ign indikerer starten av red Bonticou Crag Trail

Det går oppoverbakke litt gjennom en eng og om ti minutter krysser Cedar Road. Fortsett på red Crag Trail.

Bonticou Crag trail crossing Cedar Drive

om et minutt senere krysser stien en annen vei, denne Er Spring Farm Road.

Bonticou Crag trail crossing Spring Farm Road

Det er en nydelig litt oppoverbakke spasertur gjennom skogen i ytterligere ti minutter eller så til du kommer ut av skogen til et veikryss. To veier krysser hverandre, i Tillegg Til Klippestien du har gått på. Stien fortsetter langs Bonticou Road for en stund. Dette er den andre stien til venstre. Det kan virke som om du svinger til venstre i stedet for å gå rett fram.

5-veis kryss På Bonticou Crag Trail Ta andre til venstre

løypene her er ikke super overfylt, som antall personer på løypene er begrenset av størrelsen på parkeringsplassen, men du vil ikke være i stand til å nesten helt sikkert passere eller bli passert av andre turgåere. Hvis du ikke er sikker på riktig fotturer etikette, sjekk Ut Min Guide Til Fotturer Etikette.

etter omtrent ti minutters gange Langs Bonticou Road, kommer du til et lite skilt som indikerer den røde Klippestien.

Ta Bonticou Crag trail til venstre rødt Fra Bonticou Road

Bonticou Road fortsetter, men du ønsker å ta den røde Crag Trail til venstre. Et minutt sammen, du kommer til enda et kryss med flere tegn. Rett fram er rock scramble som tar deg til toppen Av Bonticou Crag. Til venstre er den blå stien som kobles Til Bonticou Gangsti. Hvis du ikke er komfortabel med rock scramble, kan du ta stien til toppen.

Start Av Bonticou Crag Rock scramble

Bonticou Crag Rock Scramble

steinen scramble er ikke for svak-hearted eller de med frykt for høyder. Jeg har gjort dette to ganger – første gang for noen år siden, hadde jeg ikke på seg sko som hadde et godt grep og det var litt freaked meg ut. Jeg gjorde dette igjen nylig, etter å ha en canyoneering tur nær Arches National Park hvor jeg lærte noen scrambling teknikker, og iført mye bedre sko, og jeg likte det mye mer andre gang rundt.

det er viktig at du har sko med godt grep før du starter scramble. Jeg har skrevet en omfattende guide til de beste turskoene/ støvlene, så hvis du er på utkikk etter nye tursko, sjekk det ut.

Bonticou Crag rock scramble

the rock scramble er akkurat det – du trenger å rykke opp enorme steinblokker som har falt ned på siden av klippen i et stort fjellskred. Du må presse i trange rom, trekke deg opp med armene, utnytte vekten din til å presse mot steiner, og noen ganger klatre opp bratte tocks med en eksponert side med en stor dråpe. Jeg fant det litt skummelt, for å være ærlig, men jeg ble også passert av et par barn som ikke kunne vært mye mer enn ti år gammel, så det er det…

ruten er veldig tydelig merket med røde blazes (malte striper og piler). Følg dette nøyaktig. Du kan gjøre dette i revers, ta stien opp (eller gjør hele sløyfen i revers), men jeg tror at scramble er lettere stigende enn synkende, så jeg anbefaler å gjøre det på denne måten. Jeg ble passert av flere små grupper av mennesker som gikk opp og så ingen gå ned, så jeg er ikke den eneste som tenker dette.

Bonticou Crag rock scramble trail blazes

måte (det er flekker hvor du trygt kan henge ut for litt å få igjen pusten). Flere personer passerte meg, så du kan definitivt gjøre dette raskere enn jeg gjorde.

Bonticou Crag rock scramble

gratis nedlasting
abonner på månedlige oppdateringer med tips for planlegging, reise inspirasjon og tur ideer og få umiddelbar tilgang til gratis pdf av denne
Guide til bonticou crag fottur og nordøst trail

toppen av bonticou crag

på toppen er tegnet for (gul) bonticou gangsti.

Hvor Bonticou Gangsti og Bonticou Crag rock scramble rød sti møtes

hvis Du tok Dette, er dette hvor du vil ende opp. Av til høyre er en bred ås med fantastisk utsikt Over Mohonk og Hudson Valley. Du kan gå ned dette for utsikten, men du må komme tilbake – det fører ikke hvor som helst. Dette er et godt sted å hvile, hydrere og ha en matbit. Du bør definitivt sørge for at du har alt på Dagen Min Fottur Pakkeliste for denne turen!

toppen Av Bonticou Crag

for å komme tilbake, kan du gjøre rock scramble igjen, men de fleste går tilbake. Følg de gule blazes malt på steinene som indikerer Bonticou gangsti til venstre for rock scramble.

bonticou Crag gangsti gul sti

stien følger toppen av ryggen, gjennom trær, så det er ingen utsikt. Etter omtrent ti minutter kommer du til slutten av den gule stien.

slutten Av Bonticou Crag Sti

Herfra har du to valg. Du kan gjøre en kortere loop, tilbake til parkeringsplassen / trailhead eller fortsette Langs Nordøst Stien. Hvis du har utholdenhet, anbefaler jeg å gjøre lengre sti. Det er mye færre mennesker på denne stien, og det er flott utsikt Over Catskill Mountains fra stien.

hvis du velger den kortere sløyfen, ta stien til venstre og følg skiltene tilbake til parkeringsplassen.

Nordøstløype

hvis Du bestemmer Deg For Å gjøre Nordøstløype, følg de blå flammene til høyre / rett fram. Stien fortsetter litt nedoverbakke gjennom skogen langs toppen av en ås i omtrent tjue minutter.

Utsikt Over Catskill Mountains

stien kommer da på venstre side av ryggen med fantastisk utsikt Over Catskill Mountains. I omtrent ti minutter går det langs nordsiden av åsen med hyppige synspunkter På Catskills. Disse gjør flotte steder å hvile og ha en matbit og nyte utsikten. Hvis det første stedet du kommer til har folk, bare fortsett å gå. Sjansene er gode du vil finne en enda bedre utsikt videre langs at du kan ha til deg selv.

utsikt Over Catskills Fra Nordøst Sti

resten Av Nordøst Stien

etter omtrent ti minutter, utsikten er igjen og stien fortsetter litt nedoverbakke. Etter ytterligere ti minutter ser du en mer åpen seksjon like nedenfor, og når du kommer dit, ser du et skilt med en pil til Clearwater Road. Dette er slutten På Den Nordøstlige Stien.

veikryss Nordøst Sti og Clearwater Road

Tilbake til trailhead

Ta til venstre på den røde stien. I ytterligere fem minutter deler stien seg.

første kryss med umerket sti til venstre

her har du et annet valg. Hvis du vil fortsette Videre Til Table Rocks, ta til høyre / rett fram rød sti. Hvis du har fått nok for en dag, ta venstre sti. Dette er umerket, det vil si at det ikke har en farge, men er lett å følge. Et minutt senere deler stien seg igjen.

andre kryss med umerket sti ta til høyre

Ta til høyre gaffel. Omtrent fem minutter senere vil du dukke opp på en bred gresskledd sti Gårdsvei. Det er et klart skilt som angir ruten (sving til venstre) tilbake til trailhead.

kryss med blå sti

stien går gjennom en eng. Det er en annen gaffel omtrent fem minutter nedover stien og et annet veldig klart tegn som indikerer at ruten tilbake til stien er rett fram.

fortsett rett på gårdsvei

Et annet minutt eller så, og det er et skilt som indikerer rett fram (På Gårdsvei) til parkeringsplassen eller den blå stien til venstre.

blå sti går til venstre Gårdsvei rett på er mest direkte rute tilbake til spring farm trailhead

hvis du ønsker å gå på en sti gjennom skogen, kan du ta den blå stien. Det går også tilbake til parkeringsplassen, men er litt mindre direkte. Vi valgte å gå rett fram, siden dette var mer direkte, og jeg likte også at engene ga litt variasjon fra skogen.

etter ytterligere tolv minutter eller så kommer du over en rustikk paviljong. Det er et brett i paviljongen som identifiserer toppene I Catskill Mountains, med utsikt over toppene lagt ut foran deg.

nærmer rustikk paviljong

det er også en historisk låve til høyre, som du kan se gjennom trærne. Følg veien opp forbi høyre for paviljongen. Det er toaletter like forbi paviljongen. Fem minutter senere, det er en åpen plass med en nydelig utsikt Over Hudson Valley merket på stien kartet som «Million Dollar View».

million dollar view nær spring farm trail head

det er bare fem minutter til trailhead / parkeringsplass.

Tilleggsvederlag: Reiseforsikring

hvis du er en lokal, trenger du ikke reiseforsikring. Hvis Du reiser til Hudson Valley fra andre steder i USA, sjekk for å se om din helseforsikring dekker Deg I New York. Hvis ikke, og hvis du reiser fra utlandet, vil du definitivt trenger reiseforsikring. Hvis du ikke er sikker på hva du skal se etter når du kjøper reiseforsikring, les Min Guide Til Reiseforsikring.

Et godt forsikringsalternativ er World Nomads. Du kan bestille det online her eller få et tilbud for turen din her:

The verdict

Authenticity of experience 18
Quality of interaction with culture/ environment 18
Engagement level 19
Enjoyment 19
Difficulty to arrange 17
TOTAL TC SCORE 91

Books about the Hudson Valley

når jeg planlegger en tur, liker jeg å lære så mye om det stedet som mulig. Noe som bidrar til å gi meg en følelse av et sted, utover blogger, er å lese bøker satt der, eller historiebøker om det. Til det formål inkluderer jeg noen bøker for å inspirere deg mens du venter på turen.

spørsmål? koding=UTF8ASIN=1451655061FORMAT= SL160 ID=AsinImageMarketPlace=USServiceVersion=20070822ws=1tag=travelcollect 20language=EN USir?t=travelcollect 20language=En USl=li2o=1a=1451655061

En Fiolett Sesong: En Roman (2012), Kathy Leonard Czepiel

Satt på en fiolett gård I Hudson Valley i slutten av 1800-tallet, denne sagaen om en mor og datter er en ekte page turner. Hvis du liker historisk fiksjon, er dette en fin måte å lære Mer Om Judson Valley.

Kjøp en kopi på Amazon her

q? koding=UTF8ASIN=1952433223FORMAT= SL160 ID=AsinImageMarketPlace=USServiceVersion=20070822ws=1tag=travelcollect 20language=EN USir?t=travelcollect 20language=En USl = li2o=1a=1952433223

Legenden Om Sleepy Hollow Og Rip Van Winkle, Washington Irving

To noveller som er legendariske I Amerikansk litteratur. TBH, da jeg leste Sleep Hollow nylig, var jeg underwhelmed og ikke i det hele tatt redd. Men det er morsomt å besøke Sleepy Hollow i den sørlige enden Av Hudson Valley og se hvor den ble satt. Rip Van Winkle, en klassisk historie om en mann I Catskill-Fjellene som sovnet i tjue år, ble angivelig inspirert av utsikten Over Catskills fra Poet ‘S Walk, så hvorfor ikke lese boken, besøke Poets’ Walk og deretter kjøre opp I Catskills selv?

Kjøp en illustrert kopi av begge bøkene på Amazon her

q? koding=UTF8ASIN = 0062059718FORMAT= SL160 ID=AsinImageMarketPlace=USServiceVersion=20070822ws=1tag=travelcollect 20language=EN USir?t=travelcollect 20language=En USl = li2o=1a = 0062059718

Fathermucker: En Roman (2011), Greg Olear

en morsom vri på en farskap – om en far / ektemann som er den primære omsorgspersonen mens hans kone er stort sett fraværende for sitt arbeid. Vittig, trist, ekte … du vil le og gråte og elske hver bit av det. Jeg er ikke en far, men fortsatt knyttet til sin humor og ‘realness’. Kind of I venen Av Nick Hornsby, så hvis du liker hans bøker, sjansene er du vil elske denne.

Buy a copy on Amazon here

q? encoding=UTF8ASIN=1609494148Format= SL160 ID=AsinImageMarketPlace=USServiceVersion=20070822WS=1tag=travelcollect 20language=en USir?t=travelcollect 20language=en USl=li2o=1a=1609494148

Hidden History of the Mid-Hudson Valley: Historier fra Albany Post Road (2011) Carney Rhinevault og Tatiana Rhinevault

dette er en enkel introduksjon til Historien Til Hudson Valley, basert på historier om ting som skjedde og folk som bodde langs Albany Post Road, hovedveien Mellom New York City og delstatshovedstaden I Albany i det attende og nittende århundre. Det er mange fascinerende morsomme fakta, hendelser og tegn, inkludert trygge hus på Underground Railroad, opptøyer, spioner og mer. Verdt å lese hvis du er interessert i historie.

Kjøp en kopi på Amazon her

Gratis NEDLASTING
Guide Til Bonticou Crag Fottur og Nordøst Trail

nyt turen!

har du noen andre Favoritt Hudson Valley turer? Jeg vil gjerne høre om dem. Kommentar nedenfor.

hvis du likte dette innlegget, kan du dele kjærligheten og Feste den til Fotturer og Hudson Valley boards!

Bonticou Crag Trail

Les Om Andre Hudson Valley opplevelser:

• Topp ti ting å gjøre i hudson valley i høst
  • beste turer i hudson valley: en samling av noen av de beste turene i hudson river valley
  • shaupeneak Ridge: En Bratt tur til ridge og en foss; flate stier forbi en dam og til en hudson valley overse
  • poets’ walk: En vakker natur spasertur gjennom enger og skog med flott utsikt over Hudson River og Kingston-Rhinecliff Bridge
  • Black Creek Preserve: Flere tilkoblede stier over en hengebro og direkte tilgang Til Hudson River

om forfatteren

james-Ian-At-Travel-Collecting

james ian har reist til 82 land og alle 7 kontinenter. Han er lidenskapelig opptatt av opplevelsesreiser, dvs. meningsfull reise som aktivt engasjerer seg med miljø og kultur. Han hjelper folk med å ha lignende opplevelser som involverer aktiv deltakelse i aktiviteter og festivaler; engasjere seg med lokal mat og håndverk gjennom leksjoner og matturer; og samhandle positivt med miljøet ved fotturer, ridning, roing, dykking og lav/ingen innvirkning dyr møter.

Les mer…

Reise Innsamling er en deltaker I Amazonas.com Services LLC Associates Program, en affiliate annonsering program utviklet for å gi et middel for nettsteder å tjene reklame avgifter ved å annonsere og koble til amazon.com. Amazon og Amazon-logoen er varemerker for Amazon.com, Inc. eller dets tilknyttede selskaper.